Beállítások
1. a felhasználónévnek minden esetben a teljes mail címet meg kell adni! Pl valaki@domain.hu
2. bejövő levél kiszolgáló
kiszolgáló neve: mail.bitmen.hu
protokoll
IMAP : port 993 (SSL) (143-as port titkosítatlan is engedélyezett, de nem ajánlott)
vagy POP3: port 995 (SSL) (110-es port titkosítatlan is engedélyezett, de nem ajánlott)
3. kimenő levél kiszolgáló
amennyiben nem az internet szolgáltató/helyi LAN hálózat kiszolgálóját használja:
kiszolgáló neve: mail.bitmen.hu
port 465 (SSL)
4, webmail:
https://mail.bitmen.hu ahol a teljes mail címet mint felhasználónevet és a hozzátartozó jelszót megadva lehet belépni.
Levélszemét (spam) szűrés
A Junk (levélszemét) mappában levő leveleket naponta ellenőrzi a szerveren a szűrő program, ezért ajánlott a bejövő mappába érkező kéretlen leveleket átmozgatni. Ezt a legtöbb levelező program egy gombnyomásra/menüből kiválasztva meg tudja tenni. Az átmozgatott levelekből tanul a központi spam szűrő, így idővel egyre pontosabb és hatékonyabb lesz a levelek osztályozása.
A webmail felületen a Kéretlen/Nem kéretlen levél jelölése szintén egy gombnyomásra megtehető és ajánlott, így korrigálható az “átcsúszott” levélszemét vagy tévesen spam-nek minősített levél besorolása.
Fontos! A Törölt levelek mappa tartalma 30 naponta, a Junk/Spam (levélszemét) mappa tartalma 14 naponta törlésre kerül!
Postafiók kezelés
Domain tulajdonosok az alábbi web címen elérhető felületen tudják a hozzájuk rendelt postafiókok beállítását megtenni, újakat létrehozni, törölni.
https://postfixadmin.bitmen.hu
A postafiók tulajdonosok a jelszó változtatást a webmailben is megtehetik, több más funkcióval együtt (pl szűrés beállítása). Ezen kívül átirányítás, automatikus válasz is beállítható az alábbi felhasználói felületen:
https://postfixadmin.bitmen.hu/users/
Adatbázis
Adatbázisok kezelése:
Domain név
DNS szerverben rekordok (nevek és paraméterek) felvétele módosítása az alábbi felületen lehetséges az arra jogosultaknak:
Hiba bejelentés
Ha a szolgáltatások beállításához a kapott segítség nem elegendő vagy hibát tapasztal, akkor jelentse be online ügyfélszolgálatunknak!
Kérjük, minél részletesebb leírást adjon a hatékonyabb problémakezelés érdekében (időpont, milyen esemény történt, milyen szolgáltatással kapcsolatban, milyen operációs rendszer alatt, milyen műveletet végzett, stb).
Köszönjük!
[supportcandy]